Politica de retur

Produsele achiziționate pot fi returnate numai în cazul în care acesta prezintă un defect tehnic sau de fabricație (produse electrice).

În funcție de complexitatea defecțiunii, produsele pot fi reparate sau înlocuite. Nu se vor putea returna sau înlocui produsele care prezintă semne de uzură, căzături sau alte bruscări.

Nu vor fi înlocuite produsele consumabile (geluri, prafuri acrilice, lacuri etc.); acestea pot diferi ușor ca și nuanță, în funcție de rezoluția sau luminozitatea monitorului / ecranului.

Termenul de expediere al produselor defecte este de 10 zile lucrătoare de la primirea comenzii.

Politica de retur prevede și o taxă de transport, care va fi suportată de către expeditor. Astfel, în momentul expedierii produsului către noi, clientul achită taxa de transport. După reparație sau înlocuire, transportul este suportat în întregime de către My Nail Store.

Parcurge și informațiile legate de Termeni și condiții.

 

Contactează-ne acum!

0784-299-209 /0357-801-038
office@mynailstore.ro